REGISTRÁCIA PREVÁDZOK NA VEGÁNSKE HODY PREŠOV 2019

Registrácia obchodov a reštaurácií na Vegánske hody Prešov 2019
Vitajte v registračnom formulári 1. ročníka Vegánskych hodov Prešov, ktorý je určený pre reštaurácie, výrobcov a predajcov. Podujatie sa uskutoční v sobotu 25. mája 2019 na Hlavnej ulici v Prešove od 10:00 do 20:00. Registrácie budú otvorené do 26. apríla 2019 do 23:59.
Prosím, venujte pozornosť inštrukciám k formuláru. Pred tým ako ho začnete vypĺňať, pozorne si preštudujte všetky polia. Formulár nie je možné uložiť, takže pokiaľ nemáte všetky potrebné informácie a nebudete vedieť formulár odoslať, vyplnené údaje stratíte. Povinné položky sú označené hviezdičkou. Účastnícky poplatok sa líši podľa formy ponuky (gastro/negastro). Samostatnú položku tvoria predajné stoly a elektrická prípojka, aby ste platili len za to, čo naozaj využijete. Poplatok za prenájom stanu a stolov sme upravili podľa reálnych nákladov. V prípade, že si miesto prenájmu chcete zaobstarať vlastný stôl alebo stan, ktorý je ekonomickejším aj jednoduchším riešením, môžete sa na nás obrátiť emailom a poradíme vám. Variabilnú zložka poplatku je 12,5% z dennej tržby bez DPH. V prípade, že si s formulárom neviete dať rady, napíšte nám na monika.kleinova@veganskehody.sk
Zadajte prosím webovú adresu prevádzky v kompletnom formáte http://www.xxx.xxx
Zadajte prosím adresu facebook fan page prevádzky v kompletnom formáte http://www.facebook.com/xxx

Prosím doložte VŠETKY naskenované dokumenty vo formáte PDF. (Max. veľkosť prílohy 4MB). Pokiaľ máte dokumenty naskenované ako obrázky, použite na ich spojenie tento online nástroj. Pokiaľ máte strany dokumentu ako samostatné strany vo formáte PDF, spojte ich prosím týmto online nástrojom.

  1. Živnostenské oprávnenie alebo výpis z obchodného registra (získate napríklad na pošte na počkanie. Screenshot zo stránky nepostačuje).
  2. Povolenie na ambulantný predaj vám váš miestne-príslušný úrad vystaví do 30 dní. Ak neviete ako na to, napíšte nám.
  3. Naskenovaná časť pokladničnej knihy vašej ERP,  strana ZÁZNAMY DAŇOVÉHO ÚRADU. Dokumenty môžete nahrať vo formáte PDF.
  4. Vyplnená a podpísaná zmluva o spolupráci.

Na podujatí sa pokúšame nastaviť podmienky tak, aby čo najviac zodpovedali vašim potrebám a aby ste neplatili za to, čo nepotrebujete.

  1. V prvom kroku si volíte typ stánku, od ktorého sa odvíja výška fixnej časti účastníckeho poplatku. K nej sa prirátava 12,5 % z čistej tržby stánku počas podujatia, ktoré tvoria variabilnú zložku poplatku. Ak predávate akékoľvek potraviny, vzťahujú sa na vás podmienky gastrostánku.
  2. V druhom kroku si volíte možnosť zapožičania stanu. Nakoľko sa podujatie koná na Námestí, je potrebné aby každý predajca mal stánok.
  3. V treťom kroku si zvolíte kapacitu elektrickej prípojky, ktorú budete potrebovať, aby ste zbytočne nemuseli platiť za elektrinu, ktorú nepotrebujete a aby sme dokázali optimalizovať spotrebu na podujatí.
  4. V poslednom kroku si zvolíte možnosť zapožičania predajného stola.
  5. Následne sa dopracujete k celkovej výške účastníckeho poplatku, na ktorý vám vystavíme faktúru.
Účastnícky poplatok rozlišujeme podľa ponuky na NEgastro (kozmetika, drogéria, móda, atď..) a GASTRO (jedlo, nápoje, potraviny, výživové doplnky, atď..).
Potrebujete si od nás zapožičať stan? Cena stanu zahŕňa nožnicový stan Mastertent s ohňovzdornou plachtou, kotvením, osvetlením, 3 stolmi s výškou 70 cm, vrátane dopravy a montáže. V prípade, že si chcete stan priamo zakúpiť, vieme vám poradiť a odporučiť dodávateľa.
Akú kapacitu elektrickej prípojky potrebujete?
Potrebujete si od nás zapožičať predajný stôl? Stôl bude mať rozmer 220x50 cm.
Ponuka nápojov v stánku je limitovaná. Na pivo a kávu, majú exkluzivitu naše oficiálne bary.

Nasledovné údaje použijeme pre vašu propagáciu na sociálnych sieťach a našej webstránke. Maximálna veľkosť obrázka môže byť 4MB.

Vzhľadom na použitie na sociálnych sieťach, sa prosím zdržte dlhých textov a pripravte text o dĺžke najviac troch viet.
Týmto dávate súhlas so spracovaním osobných údajov v rozsahu meno, priezvisko, email a telefónne číslo, v zmysle zákona o ochrane osobných údajov. Súhlas sa dáva na dobu neurčitú a je ho možné kedykoľvek odvolať. Údaje budú použité na účely ďalšieho spracovania Humánny pokrok o.z.